تهیه نقشه utm از عرصه ملک در تهران برای اخذ سند

تهیه نقشه utm از عرصه ملک در تهران برای اخذ سند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست می شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را با دقتی مطلوب تهیه کند. برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار های نقشه برداری استفاده می شود.

تهیه نقشه یو تی ام

نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات منحصر به فرد می باشد. و با تهیه این نقشه مساحت و ابعاد دقیق ملک حاصل می شود. این نقشه معمولا از عرصه ملک در خواست می شود. یکی از مواقعی که لازم است این نقشه تهیه شود. زمانی است که اشخاص قصد اخذ سند تک برگ را از اداره ثبت اسناد را داشته باشند. در واقع به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است نقشه یو تی ام از عرصه ملک تهیه شود. نقشه یو تی ام از عرصه و اعیان نیز به جهت اخذ سند رسمی برای ملک قولنامه ای طبق ماده 147 از جانب اداره ثبت اسناد در خواست می شود.

برای تهیه نقشه utm از عرصه ملک در تهران برای اخذ سند باید به یک فرد مجرب که مهر و امضای معتبری در اداره ثبت دارد مراجعه کرد. زیرا این نقشه بدون مهر و امضای یک فرد متخصص بدون اعتبار خواهد بود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را با دقت و صحت بالا به گونه ای تهیه نماید. که نقشه مورد پذیرش قرار بگیرد. دو روش برای تهیه نقشه یو تی ام وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از دوربین های نقشه برداری است که بعد از برداشت زمینی ترسیم نقشه انجام می شود. و بعد روی یک نقشه یک دوهزارم جانمایی خواهد شد و این نقشه مهر و امضا شده به اداره ثبت اسناد ارائه می شود تا در نتیجه اخذ سند تک برگ ممکن باشد.

تهیه نقشه یو تی ام

تهیه نقشه یو تی ام

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما