تبدیل سند دفترچه ای به تک برگی

تبدیل سند دفترچه ای به تک برگی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اسناد قدیمی معایب بسیاری دارند و به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به اداره ثبت اسناد ارائه داد. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام می باشد.

تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. این متخصص برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. و با دقت بالا برداشت زمینی را به جهت تهیه نقشه یو تی ام را انجام می دهد.

تهیه نقشه یو تی ام اداره ثبت

برای اخذ سند تک برگ و تعویض سند قدیمی تهیه نقشه یو تی ام ضروری است. زیرا اسناد قدیمی حاوی اطلاعات فنی و مکانی نیستند. و با استفاده از این اسناد نمی توان به یکسری اطلاعات پی برد اسناد قدیمی معایب بسیاری دارند. و در نتیجه لازم است اقداماتی به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود.

برای تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی لازم است مدارکی را تهیه کرد. و به اداره ثبت اسناد ارائه داد یکی از این مدارک نقشه یو تی ام می باشد.

تهیه نقشه یو تی ام را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام از روش های تخصصی استفاده می کند. برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و بعد از برداشت مختصات یو تی ام کنج ها در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به ادراه ثبت اسناد خواهد بود. با تهیه این نقشه مساحت، حدود اربعه ملک و موقعیت ملک حاصل می شود و آماده درج در سند تک برگ خواهد شد.

تهیه نقشه یو تی ام اداره ثبت

تهیه نقشه یو تی ام اداره ثبت

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما