انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که افراد قصد اخذ سند تک برگ را برای ملک خود را داشته باشند. لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود. و این امور را به انجام رساند. همچنین افراد میتوانند انجام این امور را به یک متخصص بسپارند. برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام امور ثبتی ملک ابتدا نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد.

روش اخذ سند تک برگ توسط کارشناس رسمی

برای انجام امور ثبتی ملک در اداره ثبت اسناد به منظوز اخذ سند تک برگ در تهران میتوان به یک فرد دارای صلاحیت و با تجربه در انجام امور ثبتی ملک و همچنین انجام امور فنی آن میتوان مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است. که میتواند این امور را به خوبی انجام دهد و در نتیجه سند تک برگ ملک را اخذ نماید.

برای انجام امور ثبتی ملک کارشناس ابتدا به اداره ثبت اسناد مراجعه خواهد کرد. تا در نتیجه امور مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران را انجام دهد. به جهت اخذ سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه نمود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. برای تهیه نقشه یو تی ام این متخصص صلاحیت لازم را دارد. برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی از مختصات یو تی ام کنج ها انجام میشود. و سپس بعد از برداشت مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود.

نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده معتبر میشود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. در نتیجه با ارائه مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد و انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ، در نهایت سند تک برگ برای ملک صادر خواهد شد. و کارشناس آن را به مالک ارائه خواهد داد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما